Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. március 16., kedd

A világ pajkos szellőként suhan...

...na jó, néha hideg és csípős szélként esővel kísérve, de a lényeg, hogy nagyon gyorsan telnek a hetek. Mindig csak azt veszem észre, hogy megint péntek van. És mielőtt azt gondolnánk, hogy ez egyenlő a buliba menetellel, akkor elárulom, hogy a hollandok ebben is kivételek. Ők ugynais hétfőtől csütörtökig partiznak, hétvégén pedig azt pihenik.
Szombat este elmentünk egy klubba, ahol elvileg élő zene volt, de mivel kevesen jöttek el, 3 szám után abbahagyták és hazamentek. Naivan azt hittük, hogy mi mentünk rossz helyre, ezért bicajra pattantunk és áttettük (volna) a székhelyünket máshova, de minden pangott. 4-5 ember lézengett mindenhol, bennünk meg nem volt annyi, hogy 5-en bevegyük az üres táncparkettet és bulit csináljunk. Maradt a jól bevált Doozo, ahol most szintén nem volt nehéz asztalt találnunk.

Egy újabb furcsaság a magyar szemnek, hogy a kutyák ki-be járhatnak a boltokban, akárcsak az emberek. Ma találtam egy turit, bent ült egy 60 év körüli nő, mondta, hogy nézzek körül nyugodtan. Elindultam a tömérdek mennyiségű ruha között, amikor szembe jött velem 2 macska. De ha ez még nem lett volna elég meglepő, a néni megkérdezte, hogy kérek-e egy teát vagy kávét, amíg nézelődök! Hirtelen angolul is elfelejtettem...

Ja és szerintem Hollandiában túl hamar engedik a tanulóvezetőket forgalomba, mert nem szeretnek még megállni a zebra előtt...

Ha itt jártok feltétlenül próbáljátok ki a 'Stroopwafel'. Nincsenek rá szavak:D (2 ostya lap között fahéjas karamell)

Z


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mindjárt azzal kezdeném, hogy ez az ostya nem csak jól hangzik, de nagyon jól nézz ki. :) Én nem bírnák egész héten bulizni, s csak hétvégén piheni, de gondolom ha Holland lennék nekem is menne, a többi fura szokással együtt. :)Annyira jó, hogy mindent leírsz, mert így mi is megismerjük a kultúrát. Kedvet kapunk, hogy egyszer mi is elmenjünk. További jó szórakozást. Puszi

    VálaszTörlés