Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. január 26., kedd

1. nap

From: BUD

To: AMS

Carrier/flight No. : MA662

Gate: 22

Seat: 8F

Soha nem utaztam még Malév géppel, de sokkal jobb volt, mint fapadossal. Monitorok mindenhol, amik mutatták, hogy éppen hol járunk, milyen magasan vagyunk és, hogy mennyi a külső hőmérséklet.

Az első dolog, ami eszembe jutott a Schiphol reptéren, hogy milyen jó illat van., mivel tele volt virágboltokkal.

33 kg cuccal aztán eltotyogtam az első kapuhoz, ahol megvártam a litván cserediákokat, hogy aztán onnan együtt menjünk Leeuwardenbe. Kétszer kellett átszállnunk, kiköptük a tüdőnket, de 16.14-kor megérkeztünk a pályaudvarra, ahol már vártak minket az ESN-esek. (Exchange Student Network) Hosszas regisztráció után elvittek minket kocsival (!) a Housing office –ba felvenni a kulcsunkat, aztán mire mindenki végzett, már 6 óra volt. Akkor éppen én voltam az egyedüli, aki a Burmania Parkban lakik, aminek nem örültem annyira. Az egész hely olyan, mint egy kemping, de én kőépületben lakom. A szoba baromi nagy… pedig egyedül vagyok benne. Viszont van hűtő, mikró és egy mosogató.

A program persze nem ért véget a szállás elfoglalással, 21.30-kor jöttek értünk, addigra már megismerkedtem 2 mexikói sráccal és 4 osztrák lánnyal, és laza fél órás séta után megérkeztünk a Fire nevű helyre. Volt egy kis ” helló itt” beszéd, aztán ittunk kicsit, de mivel mindenki holt fáradt volt, nem volt túl nagy buli. 1 körül hazaindultunk, persze gyalog, mert buszt azt még nem találtunk. 2 osztrák lánnyal jöttem, meg se mukkantak szinte egész út alatt. Élvezetes volt…

A nethez kell egy kód, amit ma reggel mentem el megkérdezni, de természetesen nem jó, miért is lenne :D Amikor ezt olvassátok, akkorra már nyilván megoldódott a dolog, de már kezdenek elvonási tüneteim lenn :D Ma valamilyen sport programok lesznek utána pedig vacsizni megyünk a Pancakeship nevű hajóra, amit átalakítottak éttermemmé. Ma lesz az egyetlen nap a héten, amikor nem lesz este buli. Most éppen várom a 2 méter magas portás srácot, hogy kezdjen valamit a netemmel.

Nem sokára jelentkezem J

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök, hogy sikeresen oda érkeztél és nem szállítottak le a repülőről. :) Jó, hogy mindent leírsz. Annak is, hogy sikerült és bejött a net. Már nagyon várom a következő bejegyzést. Addig is érezd jól magad. Pusz

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én is örlük, hogy megérkeztél és közvetve mi is elkezdhetünk megismerkedni a holland valósággal. :D
    Remélem előbb-utóbb (inkább előbb) megered a nyelve a többieknek is.
    Amúgy itthon hova jársz suliba és mit tanulsZ?
    Jó bulizást az estékre! :) (és persze jó tanulást a nappalokra ;)
    pusz,Bea

    VálaszTörlés
  3. Naaaa, ez tök jóóó! Egyébként már akartam is kérdezni, hogy egyedül mész, vagy esetleg mennek még innen magyarból más diákok is? De így már értem! :)

    Pancakeship??? Ugye nem csak palacsinta lesz a kaja??? :PPPPPPPPP

    Már várom nagyon a kövi részt! :) Minden írj majd le!! :)

    Pusszantás innen Magyarországról! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Hál' istennek akkor jól vagy és minden oké! *azé lekopogtam*
    Biztos jó muri lesz...persze jó lenne,ha a lányok hamar feloldódnának...sztem csak egy kis idő kell nekik.Én tuti nem mernék megszólalni:D
    Tessék magadra vigyázni!
    Nagyon várom a kövit!

    puszillak

    VálaszTörlés