Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. január 16., szombat

2009. 11. 05. - Kedves Hallgató!

"Kedves Hallgató,

Ezúton szeretném tájékoztatni, hogy az Erasmus Bíráló Bizottság az Ön által beadott Erasmus pályázatát befogatta és pozitívan értékelte az elsőként megjelölt intézményre vonatkozóan.

A hivatalos tájékoztatást, valamint az ösztöndíj mértékének megállapítását a későbbiekben tesszük meg, de a mobilitás szervezésének érdekében, kérem, hogy sürgősen vegye fel a kapcsolatot az Ön által elsőként választott partnerintézménnyel és a kötelező hivatalos jelentkezést tegye meg.

Felhívom szíves figyelmét, hogy egyes intézményekben a jelentkezési határidő november 15.! A jelentkezési formanyomtatványok az intézmény honlapján találhatóak. Amennyiben nem szerepel a honlapon, úgy kérem, hogy a kinti Erasmus koordinátortól kérje azt.

A szóbeli tájékozató időpontjáról e-mailben fogom értesíteni."




Így kezdődött az egész, de később kiderült, hogy az egészben az elnyerés volt úgymond a legkönnyebb.

Töménytelen mennyiségű papír, tanár-hajkurászás, aláiratás, órarend böngészés és persze baki következett ezután, de nem is én lettem volna, ha minden simán megy :)

Hozzá kell tennem, hogy a bénázás nagyobb része nem miattam volt, de a tényen nem változtat, hogy megtörtént.


Most pedig itt ülök az ágyamon és mióta vége van a vizsgaidőszakomnak olyan vagyok, mint, aki valamilyen gyorsítón él. A kinti szobámat rendezgetem fejben, vagy azon agyalok, hogy milyenek lesznek a többiek és a suli. De aztán pillanatok alatt elszáll minden bátorságom és aggódni kezdek, hogy nehogy bezárkózzak odakint és abból álljon az 5 hónapom, hogy a helyes kis szobámban ülök a gépemmel... Amint ezt végig gondolom rájövök, hogy kevés szánalmasabb dolgot tehetnék és, hogy én nem vagyok ilyen, úgyhogy megint jön a pattogós periódusom. És ez így megy 3-4 napja, de mivel csak 25-én utazom, adok még neki 10-et.


Ennyit beveztőnek, a következő bejegyzést már Leeuwarden-ből fogom írni, valamikor 25-e körül. Vagy ha nagyon nem tudok magammal mit kezdeni, akkor még előbb.


xx


4 megjegyzés:

  1. Nahát Zazi, gratulálok!!!! :)
    Először, mikor olvastam, hogy Leeuwarden, azt hittem, hogy Domino Day-ezni mész, de aztán rájöttem, hogy január van, így nem valószínű... :))

    Biztos vagyok benne, hogy nem fogsz befordulni, mert az új hely, illetve az új élmények nem fognak hagyni! Meg hát az új csoporttársak sem! :) Bár azt nem mondhatom, hogy tapasztalatból beszélek, mert sajnos még nem, de van egy-két ismerősöm, aki tanult (vagy dolgozott) már külföldön, és ők csak pozitívat mondtak!

    Úgyhogy hajrá, és várom a soron következő bejegyzéseidet is!! :) Érezd nagyon-nagyon-nagyon jól magad! :) De azért vigyázz is ám! :)

    Puszi,
    Sabyna

    ui.: Egyébként azt megkérdezhetem, hogy mit tanulsz itthon, illetve majd Hollandiában?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Már azt hiszem gratuláltam, de mindenesetre itt is megteszem. :)
    Gratulálok a sikeres Erasmus pályázathoz.
    Szerintem szerencsés vagy, hogy egy félévet külföldön tanulhatsz.
    Én még nem tanultam külföldön, valószínűleg nem is fogok, mert amit én tanulok nincs külföldön. Én attól függetlenül szeretem. :)
    Szerintem nagyszerűen fogod érezni magad, sok új emberrel, új szokással és még sorolhatnám mi újjal fogsz találkozni.(Csak a külföldi utazásaimból kiindulva)
    Remélem nagyon jól fogod érezni magad és rengeteg élménnyel fogsz gazdagodni.
    És te általad mi is. :) Kíváncsian várom Hollandiát.
    Szóval érezd jól magad, szórakozz, ismerkedj és persze tanulj is.
    Bár szerintem ezek menni fognak neked. Már nagyon várom a következő bejegyzést. Én is kíváncsi vagyok mit tanulsz, ha nem titok. :) Jó utat és vigyáz magadra!!! Pusz

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Sabyna és Lilla a gratulációt és a bíztatást, tényleg nagyon jól esik :)

    Itthon művelődésszervezést tanulok, kint pedig Education&Communication név alatt fut az a "részleg", ahol a legtöbb órám lesz. Ott nincsenek úgy karok, mint nálunk... plusz egy csomó órát csak az erasmusosoknak találnak ki. :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Először én is gratuálni szeretnék. Bár már írtam ide egy kommentet,de ezek szerint elveszett valahol.
    Én nyáron voltam egy ösztöndíj keretein belül Németországban és rettentően féltem tőle. De a kiutazás napján, amikor találkoztam a többiekkel már sokkal jobb volt és néhány nap alatt egészen megszerettem a dolgot. Ez annyiban volt más, hogy nem tanulni,hanem egy tanulmányi útra mentem és keresztül-kasul bejártuk az országot.Szóval a saját tapasztalataim alapján bártan mondhatom, hogy szerintem te is jól fogod magad érezni. Én féltem attól is,hogy nem barátkozom könnyen (ahogy a barátnőm mondaná: te nem ismerkedni,hanem megismerni szeretsz), de ennek ellenére is rendegeteg embert sikerült megismernem és ma már ilyen téren is bátrabb vagyok.
    Előre is sok sikert és nem kell idegeskedni miatta,csak lazán. :)

    pusza, Bea

    VálaszTörlés