Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. január 28., csütörtök

Berű

Amikor enyhén spiccesen hajnali 3-kor 3 osztrák lánnyal baktatsz haza és nem tudjátok angolul a seprűt, az lesz a berű :D
Éppen azt tárgyaltuk, hogy ha Ms. Harry Potter lenne valamelyikünk, az igen jó lenne, mert oda tudná reptetni a seprűinket :D

Nagyon jó buli volt tegnap, a Doozo nevű helyen. Boroztunk (1.15 euro), mókáztunk ismerkedtünk, ilyesmi. 2 ember maradt meg bennem nagyon tegnapról, egy francia srác, akinek nagyon jó volt az illata (Yoann) és miután előadtam neki azt a francia mondókát, amit tudok, el kezdett nevetni és elénekelte, mondván, hogy az egy dal volt :D
A másik pedig egy belga lány, akinek egy répa lógott a nyakába, mivel elvileg valamilyen narancssárgának kellett lenni rajtunk. Sokakkal jóba lettem tegnap, csak őket kiemeltem:)

Aztán este végre tudtam aludni... reggel pedig 10 körül keltem fel, majd páran bementünk a városba biciklivel szétnézni. Ami a holland Rob-ot illeti, hát nem csúnya, de döntsétek el ti:D (hozzáteszem, hogy van barátnője)
Ma este újra buli lesz, csak bírjuk szusszal ;)

Szívesen válaszolok bármilyen kérdésre, ide írhattok mailt: zihal@freemail.hu

Leeuwarden
NHL, a sulim


Tegnap este kellékei :D


Várom a véleményeket :D

3 megjegyzés:

  1. Na, épp akartam kérdezni, hogy rajtad mi volt a narancssárga, de így már okés.. :PPPPP
    Biztos jó buli lehetett, és végre meg is ismerkedtél emberekkel! Lassan, de biztosan oldódik a hangulat! :)

    Öööö... a francia srácról nincs képed?? :PPPP Egyébként sztem a holland Rob sem rossz! Bár nem teljesen az én stílusom! Ennek ellenére azonban nem rossz! :)

    Jó bulit ma estére is!! Holnap pedig írok mailt is, de ma már hulla vagyok! ;)

    Cupp

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örömmel olvastam, hogy sok embert megismertél jobba, lettél velük. :) A francia fiúnak jó hangja volt legalább és ő hogy nézz ki? Hát nem rossz a holland Rob sem, de az angol …. :) Jó, hogy megengedte, hogy lefényképezd. Nagyon tetszenek a képek. Jó bulizást és ismerkedést. Várom a következő bejegyzést. Pusz

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezem már. :)
    Örülök, hogy minden rendben, és jól érzed magad. (Mondjuk ez számomra nem volt kétséges.)
    Amint kiderülnek jövőhéten a demoidőpontok, lefoglaljuk a repülőjegyet Csabával. Már alig várom. :)
    4-est kaptam ma kórélettanból amúgy. :)
    Vigyázz magadra! :P

    PS: Mindenhol csak a Rob-ok... :D

    VálaszTörlés