Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. május 17., hétfő

Ameland

Tudom, hogy kicsit elmaradtam a bloggal (Gabci :D), de nem nagyon voltam itthon. Hétvégén elmentünk egy szigetre (Ameland) előtte pedig Pimp'n ho buli volt, aminek kiheverése szintén igényelt pár napot...

Szerdán kivételesen Orsiéknál volt az előbuli, ahova eléggé félve mentem el, mert az utcán nagyon bámultak az emberek... Műszempilla, erős smink stb... Kb. fél órát szenvedtünk, hogy feltegyük neki is a pillákat, de nem igen jött össze. Utána viszont az osztrákoknak sikerült felragasztani, úgyhogy mindenki készen állt a bulira, vadabbnál vadabb ruhákban persze. A srácok mindenféle selyemingben, szivarral és zselézett hajjal vártak minket, és azt hiszem nem csalódtak :D Volt asztalon táncolás, játékpénz dugdosás és persze nagyon jó zenék.

Péntekre aztán nagyjából mindenki felépült a buliból, úgyhogy 2-kor el is indultunk a szigetre (Ameland) busszal, aztán komppal. Ahogy odaértünk biciklit béreltünk és eltekertünk a szállásra, aztán boltba. Gyönyörű volt a falu, ahol voltunk (Nes), tökéletesen rendben lévő kertekkel, integető és mosolygó idősekkel. Nagyon szerencsések voltunk, mert 100 ágra sütött a nap végig, ami a tengerpart esetében nem hátrány, persze így is hideg volt fürdéshez. Mindenesetre szombaton eltekertünk a sziget másik végében lévő világítótoronyhoz, aztán pedig a parton játszottunk egész nap. Pénteken este még elmentünk a helyi klubba, ahol a 14 évestől a 60 évesig, mindneki megfordult. Érdekes volt...
Szombat este pedig a tengerparton raktunk tábortüzet, ami a szél ellenére is jó ötletnek tűnt egészen addig, amíg fel nem erősödött, úgyhogy a végén rádobták az összes fát és csak vártuk, hogy elégjen. :D
Valami idióta bagázs tönkrevágta 4 biciklinket, a többiből pedig kivették a szelepet még szombat reggel...
A vacsorát mindig mi főztük (első este zöldséges makaróni volt, utána pedig curry-s csirke) és a hollandoknak valamiért be van csípődve a saláta. Mindenhez készítettünk, ha kellett, ha nem. A desszert pedig az volt, hogy vaníliás és natúr joghurtot összeöntöttek aztán pedig mandarinlével locsolták meg. Izgalmas volt... :D