Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. július 16., péntek

Utolsó

Kisebb-nagyobb problémák árán ugyan, de hazaértem Hollandiából. Az utolsó néhány nap nagyon fura volt, több szempontból is.
Egyre többen hazamentek, sokan megváltoztak és olyan volt, mintha mindenki megkönnyebbült volna. Ki azért, mert vége lett ( ilyen is akadt), ki azért mert ömlengős üzeneteket írhatott Facebook-ra vagy akárhova, más pedig a nyár miatt.
200 fok volt, az egész város izgett-mozgott, mindenki az utcán volt és versenyezve ugráltak a csatornába. Van, aki egészen augusztus végéig marad, más "csak utazgat" pár hetet.

Lényeg a lényeg, küzdelmek árán ugyan, de hazaértem, ahol minden annyira más és szép volt. A kinti fehér bútorokat felváltották a színesek, a koszos padlót a csillogó és a dohos szagot jó illat.
Sajnos nem élvezhettem túl sokáig, mert kezdődött a szakmai gyakorlatom, de 2 nap és az is letelik:)

egy közös csoportképpel le is zárom a blogot és 5 hónapot az életemből:)
Köszönet azoknak, akik olvasták!




1 megjegyzés:

  1. Hát, ez is eljött! :)

    Örülök, hogy megosztottad velünk az élményeidet Zizi, és biztos vagyok benne, hogy attól függetlenül, hogy az otthon azért mindig a szeretett otthon marad, te mégis azok közé tartozol, akik jó élményekkel és tapasztalatokkal jöttek haza Hollandiából!

    A fennmaradó két szakmai gyaksis napodra még kitartást, a továbbiakra pedig jó nyarat kívánok Neked!

    Puszi,
    Sabyna

    VálaszTörlés