Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. február 17., szerda

Annie Westlandstraat 19

Az előző bejegyzés címének annyi a története, hogy, amikor az eladó srác megtudta, hogy magyar vagyok, menőzni akart és magyarul mondta, hogy szeretlek. Aztán pillogtunk rá párat és hopp, 10 euróból 3 lett :D Aztán kifelé menet még egyszer biztosított az érzelmeiről, biztos, ami biztos alapon. :D

Hétfőn végre átköltöztem az új helyre, ahol kb. harmad akkora a szobám, de sokkal jobban szeretem. Otthonosabb és emberek között vagyok. Együtt főzünk, ebédelünk meg ilyesmi, vagy a poén kedvéért holland tévé csatornákat nézünk. Ráadásul közelebb vagyunk a sulihoz is és 2 perc innen a bolt. Tegnap reggel az egész városban áramszünet volt, nekem pedig természesen sikerült ezt elfelejtenem és elmenni a boltba. Viszont még mindig jobban jártam, mint azok, akik bent rekedtek, mivel a fotocellás ajtó nem nyílt ki...

Következő héten tavaszi szünet lesz (igen, 3 hét iskola után) és lehet, hogy egy kisebb Hollandiai körútra megyünk. (Leeuwarden-Gröningen-Utrecht-Rotterdam-Hága) Még erősen tervezés alatt van a dolog, mert minden nagyon drága itt, kezdve a vonatjegyekkel, de majd meglátjuk.
Nem sok minden történt ezen a héten, úgyhogy inkább képeket pakolok fel:)

tot ziens!

Az új szobám


az egyetem


1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon otthonosan néz ki a szobád. Egyetem is nagyon jól néz ki. Aranyos lehetett az eladó. Nem lettem volna a bent rekedt vevők helyében. Kellemes tavaszi szünetet. Pusz

    VálaszTörlés