Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. február 22., hétfő

U.S.A.

Én tudom, hogy minden kultúra különböző, ezért is szeretek itt lenni, de az már nálam is kiütötte a biztosítékot, hogy a lakótársam hetente egyszer fürdik. A lány amerikai, amit ha akarna se tudna titkolni, mivel minden vásárlás alkalmával kerül a korsarába kóla, chips, néha pedig palacsinta por, juhar szirup, hamburger zsömle és húspogácsa, valamint mogyoróvaj. Ráadásul annyira bizalmatlan és félős, hogy az már bizarr. Tegnap például valaki csöngetett, és mivel a holland ajtókon nincs kinézű lyuk, kikiabált, hogy ki az. Semmi válasz nem jött, erre próbálta hollandul. Így se érkezett felelet, viszont a csengő újra megszólalt. Riadtan futott fel a lépcsőn és elbújt a nappali ajtaja mögé, hogy aztán onnan ismételje remegő hangon, hogy 'Who is it?' vagy ' Wat is jouw naam'. Egy idő után aztán abbamaradt a csengetés, ő pedig rámnézett és a következőt mondta: Zita, adj egy kést, kinyitom az ajtót. Hirtelen elnevettem magam, mert biztos voltam benne, hogy viccel, pedig közel sem. Kivett egy nagy kést, az ajtóhoz lépett, majd megint megkérdezte, hogy ki és mivel nem jött válasz, kinyitotta és kezében a késsel szétnézett. A végén rájöttünk, hogy a kaputelefon csöngött.... Az incidens után azt mondta, hogy soha nem lehet tudni és bolondok mindenhol vannak. Ezt, és a ritka fürdését leszámítva nagyon jó fej és sokat tanulok tőle. Szerencsére türelmes és ha kell, akkor 5-ször elismétli nekem. Van még 1-2 fura szokása, de azokat inkább aranyosnak, viccesnek mondanám. Ilyen az állandó jégkocka evés és éneklés.

Ami a német lányt illeti, vele sincs különösebb probléma, de valahogy mégse pozitív az összképe. Nem tudom megmagyarázni egyelőre, hogy miért.

Ma elég nagy tettet hajtottam végre, ugyanis átrendeztem 3x5 méteres szobámat és végül több lett a hely:D
Az időjárás totál kiszámíthatatlan, néha szakad a hó és fúj a szél (ez a kedvencem...) utána 100 ágra süt a nap. Holnap elvileg elutazunk, de nem sok jót ígér az előrejelzés. Majd meglátjuk...

Pénteken jelentkezem:)

☮ ♥ ♫

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez nagyon vicces bejegyzés volt. Mondjuk a kaputelefonnal én is mindig így jártam, csak én nem ijedtem meg, ha nem jött válasz. Bár igen, a mi ajtónkon volt kinéző lyuk, de azt mindig elfelejtettem. :) Érdekes, hogy a hollandoknál nincs kinéző lyuk. Jó utazást. Pusz

    VálaszTörlés