Milyen az, amikor megkapsz egy ösztöndíjat és közel fél évre a sajtos-fapapucsos-tulipános-füves népséghez költözöl? Hát pont ilyen :) Szerintem.

2010. február 6., szombat

Izomláz

Mijn naam is Zita en ik kom uit Hongarije. Studeer at NHL en ik ben negentien jaar!

Az elmúlt hét holland órájának "termése", melynek során annyit krágoktam, hogy a végére megfájdult a torkom. A 'g' betűt egészen elképesztő módon köhögik ki, nehéz lesz megszokni, de egyúttal vicces is. (A kedvenc szavam a 'graag gedaan' azaz 'nincs mit')
Az óráim nagyon jók voltak, a Places of memory keretein belül például bóklászni fogunk a városban és a környéken holland és fríz emlékeket kutatva. Következő héten már több órám lesz, mert felvettem még angolt és holland kultúrát is.

Valamelyik nap sikerült megejtenem az első elnyalásomat a biciklimmel, de pár folttal megúsztam és csak egy sirályt etető bácsi volt a közelben, úgyhogy nem volt olyan gáz. A suliba érve aztán egymást követték az akadályok.
1.: Délben találj helyet a biciklidnek a 2000 férőhelyes mélygarázsban
2.: Találd meg a termed a 3 emeletes 8 részből álló iskolában
3.: Óra után találd meg a kijáratot, majd a biciklidet

Az első pontot még nem sikerült maradéktalanul megoldanom, viszont a másik 2 már jobban megy. Először is fél órával az óra előtt beérek a suliba, plusz kidekoráltam a bicajomat, hogy messziről fel lehessen ismerni.
Mivel nem voltam/vagyok hozzászokva a sok tekeréshez, péntek estére úgy éreztem magam, mint akin átment 3 úthenger. Ma pedig elzizzenetem a boltba, ami mint kiderült csak 8 percre van bicajjal (15 helyett), ha nem arra megyek, amerre szoktam. Mondom én, hogy mindig tanulok valamit! :D

doi! (sziasztok)

A mélygarázs





3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ennyi biciklit egy helyen még nem láttam. :) Jó, hogy már betudsz mutatkozni hollandul, ja és köszöni is tudsz. Érdekes lehet a holland kultúra. Számomra nagyon érdekes még a Places of memory óra is. Hát igen az ember mindig tanul valamit. Várom a következő bejegyzést. Addig is sok-sok élménnyel gazdagodjál. Pusz

    VálaszTörlés
  2. Cija csajszi!

    Úúúúúú... ennyi biciklit!!! :PPP Hát, ahogy Lilla, én sem láttam még ennyit egy helyen! Gondolom először te is jól meglepődtél! :)

    És egyébként milyen a suli úgy általában? Jók a tanárok? Megértesz mindent?
    Jah és mi újság a szállással? Kiderült már, hogy maradsz, vagy albérletes leszel?

    Pussz

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    A suli nagyon jó, általában könnyű megérteni a tanárokat és nagyon rendesek. Albérletes nem leszek, mert csak másik koliba lehet költözni innen... elég szívás. az pedig majd kiderül, hogy merre tovább
    pusz:)

    VálaszTörlés